a few days, (:

hola, breee :d

sitter här och kollar på blåsningen, dom ska slå världsrekord i varv i ett paris jul xd

i måndags.
sov jag över med emelie blom, vi kollade på film, snackade och hade mysigt,
nästa dag, tisdag då. badade vi i kåsjön senare åkte jag t stan med mamma, köpte lite saker, ahah träffade en as härlig bög xd
sen ringde ebba och frågade om jag ville va med henne, så kunde jag nt åka så sent t utby, så sov jag hos henne, och va med henne och viktor på kvällen.
sen nästa dag onsdags. åkte vi och badade med emelie, till aspen. sen på kvällen vid nio kanske åkte vi till kåsjön och tog ett kvällsdopp. och så sen sov ebba och emelie hos mig :D
i torsdags. vaknade vi av att det hade regnat på natten, haha, vi som var ute vid 5 tiden och tog lite kort (a)
sen åkte jag ebba, emelie och sanna t liseberg. men vi va inte där så länge, för det började regna så vi åkte hem och såg på film, fast emelie stack innan. sen sova hemma ensam i min egen säng, för vi har sovit på våran altan xd
jaa, dom senaste dagarna, men måste gå, för ska äta sedan ha en tjej kväll med mamma, för bror har åkt till landet med en kompis :D

lots of love. / t

fotboll (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0