FJORTON STORA ÅR ! (y)

Hola amigos, :d Jag är på super humör, vm har äntligen börjat, sverige är inte med, men det är kul endå ? (a) Plus att jag fyller FJORTON STORA ÅR ! Yayy. (y) Jag kommer lägga in en bild på Vad jag fick och Vad jag köpte i stan förra helgen, + mina skolavslutnings kläder. Jag kommer även få fler säker av resten av släkten. :d Jag har tyvärr inte kunnat Blogga så mycket, har inte hunnit. Vi hade prov i veckan, träningar. Problem i familjen, farfar ligger på sjukhus, han har fått en stroke, och en till sak, som kommer upp i veckan som kommer. Pågrund av en sak... Men ville bara säga att jag har haft en underbar dag, tack alla som gjorde den bra, som grattade mig, och ni tjejer i skolan. Ni gjorde min dag ! <3 Hörs imorgon, då är det match. :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0