för jag känner såhär, jag tror jag är kär...

Hola amigos ! :D
idag vaknade jag runt, halv tio, gick upp kvart i xd
sen äta, sen märkte jag att min mobil hade typ pajat, ! den var helt fail på skärmen, den va gul, gröm blå,svart, röd och lila typ ;o
jag gav en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG suck till de xd
sen stack jag till sjukgymnasten, hon sa att jag hade varit duktig :D
så nu ska jag träna hela sommaren, sen ska jag komma tillbaka när skolan börjar :D
sen till liseberg, med karin evelina och erika, va där, sen lotta på liseberg, wohoo, jag va med i tv (h)
who's tha man ? (a)
sen hem, han se sista av brailien matchen, brasilien vann, är det någon mer än jag som vill att dom ska åka ut, jag vill nämligen se, argentina och spanien i finalen, sen tar argentina hem det.
och fyfan va dåligt spelat av england, men tyskland va bra, och störtsta domarskandalen i vm, jag lovar, den var en halvmeter inne ;o
vi har fan bättre domare typ -.-
jaja, ska nt tjata, om ni vill se bilder från midsommar så kommer jag lägga upp dom på facebook.
xd
kanske kommer in några bilder här.
jag är sur oxå, fast jag kan nt ta upp det, men det är en sak med min kompis :(
ses någon dag, imorgon kanske jag bloggar, får se, men tills vi ses, have it gööddd.
och som rubriken, jag tror jag är kär, riktigt lyckligt kär. :)(L)
puss and godnight :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0