på fredag gäller det (y) xd

förlt jag aldrig uppdaterade förra veckan, men... förra veckan var en plugg vecka, och hela helgen var jag med mamma i stan xd
aja,
Fredags: skolan, sedan spelade vi match mot mossen, 5-0, grymt jobbat tjejer, karin 2 mål, linnea a 2 mål, jag 1 mål :D
direkt efter det, upp till kåsjön och bada med linnea a, linnea h, karin och emelie. kallt men skönt (a)
sen sova hos linnea h, med linnea a. sen gick vi ut, träffade på sanna och julia b, gick runt i utby, snodde en cola från sannas och julias föräldras kompisars ute kylskåp xd
sen sova med alla dom mupparna :D

TITTA ÅT VÄNSTER :D

Lördag: Stan med mamma, hon köpte skor, hittade inga. en speciell sko butik.
senare mötte vi upp Lars och hans dotter Julia, och åt indisk mat :D
senare hem och mysa med familen, med godis och paj:D
fick även en parfym av mamma, jennifer lopez, you glow tror jag den hette.

bild lånad av google.se (a)

Söndag: En till dag med mamma, för att köpa avslutningskläder, hittade två par skor, två par shorts, ett linne och en midje kjol :d
och tuggumi, tack mami ♥
senare träning med dom bästa !
fys med sofie, sen tråkig fotbollsträning -.-
jajjaaaaa. SLUTAR SKOLAN SNART, IMORGON OM EN VECKA, OCH AJG FYLLEEER ÅR PÅ FREDAG, snacka om fredagsmys ! (L)
fotbolls vm på fredag, yyesss.
jaja, nu måste jag snart gå pch plugga till prov på onsdag, sex och samlevnad -.-
jaja, fick ju typ full grejj på so provet, muntligt. det gäller att snacka sig till bra betyg på muntliga prov xd
have it gooood se ya later :D


Shakira - Waka waka (this time for africa) Vm låt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0