baby baby baby oooh xd

Rude boy - Rihanna

hejjsan, vaknade åtta idag, -.-
VI HAR STUDIEDAAAG, så jävla sköönt.
OCH EN VISS PERSON STIRRADE MIG RAAAAKT IN I ÖGONEN IGÅÅÅR, gaaaah. SÅ SNYGGE HAAAN !
haha iaf... idag drar jag till lexby, tar tio bussen :)
skönt att träffa massa folk :)
hann nt blogga igår, slutade runt fyra sen hem, sen träning direkt -.-
det va kul iaf :D:D
men i skolan så evelina va sjuk sen skulle karin till tandläkaren sen va de casting för en serie av svt som alla gick på typ, tjejer iaf, så jag satt i klassrummet med alla killar xd
sebastian dampa somvanligt, och hittade på nya''rapplåtar'' HAHAHAH xd
pontus och ulla sitter på en sten, stenen börjar rulla dom börjar knulla...
kmr nt ihåg hela men den e as rolig :D
kilarna i våran klass är lite kåtaa, -.-
haha linnea hade röda shorts på träningen, så gulligt, xd
men nu måste ajg ta och slänga i mig lite mat :)
se yoou guys later :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0