dålig update, i knooow :(

you make it real - james morrison

tjäänare. ;)
jag e ledsen att jag inte har varit så uppdaterar men slutar lite senare nu när jag bytt skola, sen atr det tid att komma hem, sen när jag har tid så orkar jag inte.
men ska försöka.
skolan va la okej :)
hahaha i bamba va de bulgur coh kyckling.
så jag, sara, viktoria, sofia johanna karin evelina och niclas alexandersson ;) ahah iaf vi satt och diskuterade vad som va skillnad mellan bulgur och koskos xd
vi kom fram till att koskos är mindre xd
sen åkte jag till mamma, hämta lite saker.
sen tog jag bussen till allum igen, sen steg jag på 59:an så va frida, lina, malin och jossan längs fram och alla samtidigt bara: TESSAN !
jag va nära på att få ett skrattanfall, iaf det va kul när de hände sen satte jag mig ganska långt bak, sen satte sig kristoffer brevid mig och han hade tuggumi så man hörde fan inget va han sa, så jag iggade honom lite.
sen skulle han av, så satte sig gurra brevid mig. så frågade han ut mig oxå typ -.-
han bah är det många invandrare där, ajg fick typ inte skrattanfall men jag fnissade as mke AHAHH, det va pinsamt xd
sen kom jag hem, har kollat på grey's och kväll är det sesongspremiär :D:D:D:D
imorgon ska vi ha något eneglska prov typ ?
vi ska läsa en text sen sätter han typ betyg, eller han säger vad vi skulle fått och vi gick i åttan tillexempel :)
fotboll på morgonen :D
men jag uppdaterar kanske senare, ska ta en dusch också sen, men orkar nt gö de nu :D
later/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0