grey's todaay at nine :D

all the right moves - onerepublic

hejjsaaaan :)
jag kommer läga ut bilder på tröjjan och jackan jag köpte i söndags, när jag orkar ta kort på de och lägga in på datorn, jag är seeegis på de :)
idag va de skola, inget speciellt hände :)
ingen fotboll ingen gympa, matte och no typ hela dan, va la sådär kul, vi gjorde färdigt våra ficklampor som vi började på för en vecka sen typ, och jag och karin blev färdiga för en vecka sen -.-
iaf, vi har typ kört kort hela dan xd
maten i bamba va usssssch, HAHA, sebastian blev utskickad från bamba för han kasta en macka på golvet xd
juste, elliot, min typ låtsas kusin börjar i våran klass och två veckor :D
usch, jag har spanska prov imån och orkar verkligen inte plugga, men kan det mesta :)
imorgon har vi fotboll på morgonen så jag kan ta en senare buss eller gå, jag tror jag tar bussen, palla gå lixom -.-
det är ju bara till kviberg, men endå :D
lång dag imorgon, och det är torsdag, den är extra seg, xd
men vi har typ aaaaldrig läxor, det är as gött (H)
från super stress varje dag i lexby, till lugnhet och inga läxor typ i änglagård :D
hahahaha danni kom på ett namn på en aaaaaaaaaas söta kille i min skola, mr norge HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH :D
om jag säger varför kommer vissa fatta xd
jag är svin trött om någon ville veta, ingen orkar typ läsa detta, men för dom som orkade, tack för ni slösade kanske dyrbar tid på att läsa detta ointressanta i texten and have fun (a)

en gammal bild på köpet (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0