himlen så oskyldigt blå.

whataya want from me - Adam Lambert

hejjsaaaan, jag har sjukt tråkigt, sitter och nördar med tomas på msn (y)
kollade precis på ballar av stål, när stripparen va med, HAHAH jag låg på soffan och asgarva (a)
min mamma kollade verkligen snett på mig xd
tv mannen vann -.-
jag bah neeeeeeej xd
iaf inget kul att vetaaa, förut dduuschaa jag, jag älskar våran dusch hos mamma, så varmt och gött (a)
jag älskar låten himlen är oskyldigt blå, beroende vafan !
''att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för, älskling jag vet hur det känns, när borar till tryggheten bränns''
jag verkligen längtar otroligt till sommaren, love sommaren !
vill ha den, nu.nu.nuuu !
en kille fick damp på mig på facebook idag, jag bah vafan har jag gjort ;o
xd
shitdasame :D
aja, tack för att ni slösade eran tid på denna meningslösa text (a)
have a nice life (a)
t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0