HOLA ! ;D

hejjsan, min statistik går lite uppochner nu xd
men iaf, vi fick reda idag att vi skulle ha studiedag på fredag, så vi har bara fotboll på torsdag :(
*sadface*
idag va nt jag med på gympan, för på matchen så trampade jag snett och min hälsena är de ngt fel på, fast det har de varit länge, men det gjorde extra ont idag :(
dagen va la okej, ingenting hände, elr juste, igår på matchen, amanda ''skakade inte hand'' med mig och lisa, asså hon kollade nt ens på oss igår och jag sa hej hon bara iggade oss ;O
och idag, jag typ kollade på henne, och man såg på henne att hon visste de, men nejdåå, hon kollade nt på mig, jag menar det som händer på fotbollsplanen ska väll endå nt gå ut över der i skolan osv...
fattar nt varför hon fortsätter vara sur men... får la vara de då...
gud vad jag saknar alla i lexby, kan det inte bli freeedag NU !
mamma kommer nog hem snart, då ska hon göra mat, har inga läxor och brukar nt ha så mycke läxor, juste på torsdag hinner nt jag hem för jag slutar fyra, elr kanske hinner hem. om mamma kör mig, jag kan iaf nt ta bussen, då kommer jag sent :(
jag kom och tänka på rutger och björn nu, vilka minnen asså, tänker bara på linn när jag hör rutger eller björn xd
aja, får ses senare, byyyeeeee (L)

MOBBA NT BILDEN, den är från 2008 tror jag ? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0