it's fridaaay baby !

in my head - jason derulo

helluuee, :)
kom hem från skolan för ett tag sen, va nt med på fotbollen för jag hade as ont i mitt knä efter träningen igååår.
VI SKA MÖTA KORTEDALA PÅ SÖNDAAG, fan va jag längtar älskar att spela mot dom, fast segt amanda ska nt vara med :(
men iaf. jag saknar massa personer :(
ska se på vampire diarys snart, missade det igår :(
skolan va la okej, en sak kan jag klargöra, killarna i min klass är INTE normala, igår ''försökte'' jonathan suga av sig själv, eller han skulle kolla om han kunde ? ;s
HAHAH -.-
har nt mke att säga, men jag skriver nog mer senare, okej jag säger oftast det men det händer aldrig, men ska försöka komma ihåg haha. :)
later (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0