kan nt sluta tänka på det ?!.

hejjsan alla glada, elr ah alla utom jag, jag är inte glad !
matchen idag, lika 0-0 -.-
jag hade flera chanser fast jag haltade igenom hela matchen, asså jag fick bollen så så man måste springa en bit, och jag är så seg på springa nuflrtiden mitt jävla knä förstör allt !
plus det va redan skadat på matche, sen i slutet typ sparkar en tjej på mitt knä så jag nästan ramlar ihop !
jävla fitt tjej !
förlåt för orden oså men, det va ett måste nu.
linnea andersson skadade sig någon sparkade henne också fast på smalbenet och benskyddet, AS HÅRT. det hördes jätte högt, jag stog brevid. ingen bra syn, sen satt jag brevid för jag va skadad, så satt hon med massa jackor översig och hela hon skakade, inte för hon frös, för hon hade ont, sen skulle conny köra hem henne, men hon åkte upp till sjukhuset istället, när jose sa det, hela jag ryste till och jag är jätteorolig nu!
jag kan inte sluta tänka på det, jag är skiträdd !
hoppas verkligen det gick bra, är så rädd nu :(
måste seriöst lugna mig. nu ska jag ta det lugnt lite och läsa.
för att lugna mig.

Kommentarer
Postat av: alexadnra

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)



skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!

2010-03-13 @ 20:46:50
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0