kom hem från allum med två nya saker. ;d

hejjsan, idag segade jag mig upp vid halvtio, klockan ringde, skulle egentligen träna, men jag vill inte riskera något ftersom jag skadade mig ordentligt igår och går ju på fotbollsskola, vill inte göra det värre.
sen hade min bror match mamma skulle ngn stans :)
sen glömde jag av att jag va ensam hemma så jag satte på saw 6 ;o
haha sen kom jag på, ajuste jag har sett en skräckfilm OCH JAG ÄR ENSAM HEMMA  xd
sen när mamma kom till baka satt jag i pyjamas och kom rusandes in, kom nu tessan, vi kan åka och köpa den där skinnjackan du ville ha, jag bah okej :D
sen köpte vi den på allum, 100 kr rabbat på alla jackor och kavajer ;)
sen jag bah men vi kan ju gå till bikbok och kolla på en mysig tröjja jag vill ha, och innan sa hon att jag inte fick köpa något mer, men jag lurade på henne tröjjan också ;D
sen åkte vi hem och nu har jag sett på hiphip hora xd
en kille som är med där, han heter filip berg, han e as söt ;o
han spelade ''dildo'' tror jag i andra avenyn ;)
jag tror jag kommer stanna en vecka till hos mamma, vill inte hem till pappa.
inget jag tar upp här, men jag har en ''hemlig'' blogg ;)
där jag skriver mer om mitt privat liv, där kommer jag skriva det tillexempel ;)
have fun the rest of the day ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

thess , vad heter din "privatablogg" ? :D

2010-03-16 @ 19:27:37
Postat av: kristina, ;d

kan du inte lägga ut bild på tröjjan ? :D

2010-03-17 @ 19:29:53
URL: http://kristinamariaablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0