lördag och mmatch mot öjersjöö :D

hejj ;D
idag vaknade jag vid kvart i 10, av veckarklocka.
gick upp kollade på tv, stack iväg till jonsered och kollade på match :)
jonsered vs utbynäs (y)
jonsered vann med 7-2 i think xd
sen stack jag hem, mötte celina och linnea a på bussen, men dom gick av innan den åkte från allum xd
asså dom kom på på allum xd
nu har jag precis ätit frukost xd
ska ta halv fyra bussen till kviberg :D
linnea andersson sa att dom har tagit med hela sitt lag, typ 18 pers, jag bah oohhshieet xd
men vi har typ toppat lite elr nått, josé sa ngt sånt xd
men nu ska jag fortsätta med.... ingenting så.
have it gooood :D
ni får en bild från heden igår när alla sjuor åkte för att kolla på skollaget, dom mötte toleredsskolan (a)

mobba nt mig, oseriiöööös :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0