pitctures of you, pictures of me...

hejjsan, nu ska jag börja städas alldellesstrax :)
idag vaknade jag nio och kunde nt somna om så satt vid tv i en timme istället sen gjorde jag mig iordning och åt, sen spelade vi sesongens första match, dock en träningsmatch, men bättre än inget, vi vann mot kortedala med 2-1.
efter matchen skulle vi tacka, och en tjej som spelar i kortedala går i våran spanska... hon drog bara undan handen till mig och lisa, vi bah wtf ? men hon är den som spelar mest ''lagligt och snällt'' eller va man säger i deras lag. menmen...
jag älskar vårat lag, jag älskar att spela med vårat lag, det är så skönt !
alla är helt underbara !
senare blir det vara med evelina karin nils och john.
efter jag har städat -.-
hatar seerriiööst att städa -.-
sen klockan 7 kommer mamma så åker vi till henne och jag är sugen på choklaaaaaaad, hejdååå :)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0