skönaste dagen, älskar er tjejer !

hejjagaiin, nu har jag äntligen fått ''kontroll'' med datorn och så, så nu uppdaterar jag mera troligtvis ;)
lexby idag, sjukt skönt att träffa massaaa :D
längtade tillbaka faktiskt lite. väntat kanske, :)
jag kan säga detta när det gäller tjejerna i min gamla klass typ så har ingen förändrats, det märkte jag i bamba när dom satt och åt xd
HAHAHAH :D
tobias e typ kär i lydia ;$
tänkte tillbaka på änglagård, jag längtar lite till skolan faktiskt ;o
asså endå, vi har prov, eller jag omprov i textillära ;o
vilken jävla skola har de. jo typ bara änglagård -.-
säger bara en sak, celina är förjävla mysig ! :D
sen kom jag hem typ decka vid soffan va dö trött :D
sen stack jag till allum, va där lite, köpte ett par leggins, en as söt tröjja till min kusin och armband, och en cola ;)
bliiir myyyys ikväll me familjen och jag VILL inte till pappa, SERIÖST JAG VIIL VERKLIGEN NT DE. -.-
livet e tööft. :( xd
men ses senare ska se på saw nu, HAHAH, innan det blir för sent för då kommer jag tn kunna sova :( xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0