something new (a)

hejj ;d
idag va de talangträning ''spelarlyftet''. dom delade in oss i grupper, jag kom med mimmi :)
senare kom amanda (y)
temat va försvarsspel, rätt så kul, jäklar va snabbt tiden gick xd
iaf, sen hem duscha äta, sen efter ett tag stack jag till allu, skulle kköpa skor och lite saker på ica.
så köpte jag de ' en långärmad ljusrosa tröjja från bikbok (H)
jag vet, SÅ INTRESSANT !
iaf, imån kommer ny kille till klassen, styvsysters kusin Eliott :D
juste, igår mötte vi ju öjersjö, när vi satt i omklädningsrummet jag va hyyyppper, va tvungen att komma ut, jag har längtat efter denna matchen aas länge ;d
det va typ 4 månadersen jag träffa malin :D
aja, matchen gick sådär, tyckte vi hade rätt bra spel, andra halvlek blev de mer jämt, då tog vi över matchen kan man säga, HAHAHAH, jag fick bollen så sprang jag ensam mot målet och celina bah: SPRIIIIING TESSAAN, SPRIIIING.
jag va nära och få gapflabb xd
sen hände samma sak igen hon skrek, men då koim en tjej bakom mig och tryckte in hennes armbåde i ryggen på mig, stämplade mig och kapade mig, så jag ramla celina baH: neeeeeeeeeej. ! xd
så jag tappa andan det sista jag såg innan jag blundade va celina, camilla och linneas miner.
sen bärde andersut mig.
så jag satt och hackade när jag andades ;o
det av svin läskigt ;o
sen missade vi bussen hem, vänta i en halvtimme, så kom 59 an försent så vi missade bussarna i allum, sen fick vi vänta i en halvtimme, fast vi typ gick till ica, celina skulle köpa en dricka ;)
jaaoo.
inget intressant typ ? xd
aja hoppas ni hade roligt med att läsa min ointressanta text (y)
have a nice life (a)

bild från gothia cup, UTBYNÄS SK (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0