sundaaaay :D

hejsan, idag gick jag upp vart i tio tog på mig lite kläder stack ner till bussen. daniella va på bussen skulle kolla på vårats lags match :D
det gick nt bra förlora mot KORTEDALA. men 1-0 -.-
men vafan va dom va råa idag och dommaren va lite kokooo i huvudet ibland :D
men annars va han bra (Y)
igår spelade vi oxåå match, mot landvetter, vi förlora då oxå. fast kommer inte ihåg med hur mycket och hur resultatet blev.
haha det va en tjej hon fällde mig typ precis framför hanna, julia och lydia. hahaha jag såg lydias min efter HAHAHAHAH xd
efter matchen idag kollade vi på två p 97 matcher :D
dom förlora båda tror jag. såg inte hela andra.
sen har jag typ städat idag oså. om en halvtimme kommer mamma :D
men nu måste jag skynda mig ner, cugar town börjar nu.
ses ikväll. bye (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0