the river flows in you.



hejjsaaaan, jag lyckades dra mig tillbaka till datorn :)
jag säger en sak, tv äger !
det går så himla mke bra nu ! it's perfekt :)
just nu ligger jag i sänger och lyssnar på musik och sjunger :D
imorgon blir det som the goodolddays, drar till jonsered :)
härligt att träffa några igen :)
jag ska försöka dra mig till lexby om vi slutar tidigare någon dag :D
för jag hinner nt om jag slutar exakt -.-
det  SUUGEEEEEER :(
nu ska jag spela spel (y)
wihuuuu, gissa vad vi håller på med i so:n. jo RYMDEN ! jag är loooost på de fattar ingenting, ahahha vi fick tillbaka matteproven, the smart kid i klassen fick typ damp för han fick ett eller två fel. vi bah men omg -.- xd
fan oxåå, amanda är nt me på söndag :( skulle vara as kul att möta henne :D
menmen... det kommer fler chanser i livet ;)
aja kanske hörs senare nu ska jag spela spel (Y) byeee ! (a)
hahaha juste det va en tjej som typ gick i fyran elr nått som kaade mot sara, fifan va kul de va  HAHAHA xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0