träning snart, snabbt inlägg :)

eysseeyyy inlägg :)

hejjsan, kom hem från skolan ungefär en halvtimme sen, slutade ungefär fyra udag, segt, men dagarna i änglagård går så mycket snabbare än lexby, i lexby kändes det som en hel evighet !
snart sticker jag till träningen, måste bara fixa iordning mig, idag är det vampire dairys !
älskar de, så annrolunda gämfört med twilight, så bättre än twilight  :D
jag tror det är någon special träning för massa göteborgslag på söndag, och bara några från varje lag är uttagna :)
får kolla det på träningen :)
fick reda på igår att en i min klass spelar i utbynäs :)
vi blev värsta chockade !
men nu måste jag fixa mig, HAHA och kolla på tv, ses :)(L)

Kommentarer
Postat av: camilla'

ja blev nt uttagen till den träningen"/<3

2010-03-04 @ 19:47:26
URL: http://camillaomimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0