Jag älskar dig, kommer aldrig glömma dig... <3

Hola, idag är det lördag och dagen kommer att tillbringas med Emelie blom :D
vi ska senare gå ner till ica, köpa lite godis gå tillbaka till henne och sedan se på film, hon är ensam hemma, extra roligt :D
igår spelade vi match mot Qviding, :D
det va riktigt roligt att spela, fast jag fick spela mitt, kändes som jag lyckades ganska bra med det, fast kanske inte såg ut så på sidan av planen HAHAH xd
men det va oxå kul, det blev iaf 3-1 till oss :D:D:D:D
nu ligger vi då typ sjua i serien -.- HAHAH xd
sitter och lyssnar på musik and having fun :D
nu måste jag fixa mig, för att sen sticka iväg, :D
hörs senare ! :D

från skolan, johannas bild xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0