sunday evening. :D

shoo, idag händer nt mycket, hade tänk mig att sätta mig framför datorn och kolla på massa serier som jag har missat :)
i måndags klippte jag mig, hon klippte ganska kort, gämfört med vad jag hade innan, men senare när det blir längre kommer det bli finare än de va innan, vi har gjort upp en plan typ ^^
idag är det söndag, vilket innebär, slappaaaaaa, städa troligtvis, och trääänaaa, äntligen har vi fått gå på gräset :D
HAHAHAH, igår va jag emelie evelina och karin i sävedalen, vid konstgräset. så ringde vi en kille, vi bah men kom till konstgrset, han bah ne, elr jo. okej, jag kommer, Hejdå !
så klicka han. jag bah okej, han kommer säkert inte komma han är ju alltid oseriös, så kom dom när vi gick HAHAH, så va han med en kille som hette jonas som karin typ kände, HAHA, dom trodde vi va 98:or ;o
fast vi träffa dom aldrig, båda stack xd
sen när jag kom hem typ ringde dom och massa HAHAH, dom va helt cepe ;s xd
men emelie karin och evelina räddade min kväll :D
jajaja, haha barca vann över villarreal med 4 - 1 igår, och zlatan kommer petas från barca och barca kommer köpa david villa, YESS, fifan va bra dom kommer vara då :D
FANFANFAN, jag kan nt vara med mot västra frölunda imorgon, bara för jag ska ha bajs utveckligssamtal och gå till sjukgymnast HELVETEEEEEEEE. jag har väntat aaasss länge på att få möta dom :(
jag har surat lagoooom ;O
aja, seee you maaybe imorgon :D

ppeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0