love,love,love genaration. (8)

Hola Guapas !

Idag vaknade jag runt halv 11 gick upp och åt frukost och så.
jag vet att jag skulle uppdatera mycket under cupen men jag har inte hunnit ;(
vi åkte ut igår, buuhhuuu, vi gjorde sälen i leran efteråt ;d
HAHAH. är ma barn måste man se till att vara de :D xd
det där lät knepigt. planen vi spelade på, det gick inte att skjuta iväg bollen, man var tvungen att ta i jätte mycket. man ska inte skylla på planen men, det va inte bra för mitt och, och det vi spelade, ah inte var det fotboll, det va lerboll. helt sjukt ;o
ÅÅÅH, matchen vi spelade inna fyfan den backen, hon försökte verkligen fälla mig hela tiden, men lyckades aldrig, sen hon blev piss sur, så hade jag bollen så sprang hon rakt in i mig så jag flög av vid sidan av planen mitt i en lerpöl, hela jag var helt lerig.  den matchen, fyfan. hon hängde verkligen på mig och försökte få ner mig på marken hela tiden tillslut, jag bah:
- va fan håller du på med ?!
- spelar fotboll, vad ser det ut som.
- ah, det är INTE fotboll iaf !
ÅÅH, FICK SÅNT AGGROOO.
ajaa, sen tog vi foto.
jag blev helt fail, men jag är awsome i verkligheten (y)
igår som sagt när jag kom hem hann jag inte blogga, mina kusiner va här, naomi och tamsin, fick leka lite kurragömma och annat skojjsigt. nog med prat, ses senare, kanske. om jag orkar. se ya later (L)

är det bara jag som känner att det börjar bli sommar ? :D:D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0