everything and nothing.

Tjenaa snyggingar ! ;)

idag känner jag mig på riktigt topp humör, vaknade runt halv 8 så sa mamma att hon
kunde köra mig till skolan, tog lite lungt läste ''liv och lovisa''  och lyssnade på musik :)
när jag kom till skolan skulle vi ha slöjd, riktigt skön lektion, jobbade nästan
INGENTING haha. ville bara att lektionen skulle ta slut så jagkunde få åka hem eftersom
vi hade halvdag och slutade 11 ;dddddddd
sen kom vi till bellevue, va 25 minuter tills bussen kom, haha alla gav ifrån
en stooor suck xd sarah och karin hade verkligen ett liv genom
en tävling genom att slå mot en läskburk HAHAH xd sen kom jag hem, kollat på tv, lite senare
ikväll blir det träning. idag hade jag min gamla mobil, den hade lite batteri kvar, jag
kollade igenom gamla sms, det gav mig verkligen fina minnen...
imorgon är det onsdaaag, direkt efter skolan tar jag och johanna spårvagnen in till liseberg :d
sen måste jag plugga på spanskan, har prov på torsdag, hoppas det går bra, jag är usel på plugga och usel på spanska. sen måste jag göra en uppsats elr va manhttp://publishme.se/1203457/entries/article/new/ säger om hiv/aids. men det är endå ganska intressant :)
jajaja, nu måste jag plugga. seeyaaaa (L)
http://1921.dk/uploaded/330.jpg
fråga mig inte vad det är för bild HAHAH xd


Kommentarer
Postat av: Johanna Högfeldt

kul kul med liseberg :D

2010-05-18 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0