är du kär i mig ännu klas-göraaaaaaaaaaan (a)

hejjsan, dagen har varit deg, okej inte. men skolan gick för långsamt orkade inte med allt snack och alla personer.
för min telefon på något konstigt sett måste ha glidit ur min väska. så hade någon hittat den, och han bor i önnered, på andra sidan stan !, JAG BAH, HEEELVETTEEE.
ah. och sen hade den laddat ur och nu får jag inte tag på honom.
och någon hade ringt från den vid midnatt.
ååååhhhh.
så nu kanske ska vi spärra mitt simkort, så ska jag typ hämta ut ett nytt, och troligtvis få pappas mobil, för han ska få en ny.
så det löser sig, men allt på telefonen, alla nummer, alla bilder, all musik, allt !
det är minnimaaaal chans att jag får tillbaka den :(
¨ÅÅÅÅH, gissa om jag har otur, jag har försökt med allt, ska försöka mer och meeer.
jaja, nu släpper jag detta.
efterskolan sista lektionen kom niclas och snackade med oss tjejer, och sa att någon eller några kanske får vara med och spela dm med niorna, och att inte denna men nästa tisdag ska vi tjejer i england och tjejerna i italien spela en 7-manna match mot borås eller något xd
*veryveryhappyface* och imorgon är det match i tredje serien :D
mot mönlycke, :)
igår, ssöndag. spelade vi match mot torslanda, på torslandavallen. jag spelade sådär bra, min insats va inte bra, men kämpade ändå. 2-2, dom gjorde mål på övertid, och det skulle varit frispark innan :(
aja, shithappens xd
DET ÄR SNART SOMMARLOV.
wääääjjj :D
är du kär i mig ännu, klas-göraaan (a)HAHAHAHAH xd
jag lyssnar på bra musik :D
jaja, förlåt, kul för dig att du läste.
se ya tomorrow (L)
hejdå :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0