stop and stare (L)

jagvet, min uppdatering är kass, men har inte hunnit, har haft läxor, tränat ochmaaassaa.
aja, igår var vi på kopparberg vs. jitex, göteborg vann med 6-0 HAHAH xd
det va svin kul, orkar inte berätta, men vi fick gratis biljetter från skolan alla tjejer :D:D:D
är inte tjejer bäst (a)
vi fick tillbaka spanskaprovet idag, hade engelska förhör oxå, gick sådär på förhöret och spanska provet behöver vi inte ens ta upp xd
idag, då fick jag tillbaks min mobil, JAG HAR SÅN JÄÄVLA TUR, haha jag trodde de va kört xd
woohooo :D
sitter och lyssnar på musik and having fun :D
ska lägga mig tidigare är sjukt trött, och.. ah är sjukt trött, och måste vara på topp imorgon, för vi har matte prov :( och match mot qviding :D
har gjort en nu spotify lista, ''gammal & härligt'' just nu lyssnar jag på stop and stare, nivet den låten som one republic sjunger.
älskar den, !
jaja, nu ska jag gå, görs senare, eller troligtvis imorgon, hejdå :D(L)


old pic, va nöjd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0