you are my sunshine, my only sunshine (8)

halluueeeeeee :D:D
idag skola, kom inte upp ur sängen.
dagen va la okej, va nt me på gympan för knät förstördes typ efter i lördags, bara för underlaget på planen så blir det tryck för mitt knä och massa skit -.-
aja, jag är ganska glad idag. ingenaning varför men jag är typ de :d
imorgon slutar vi 11, och skulle till liseberg men det är stängt -.-
VARFÖÖÖÖR ? aja ska dit på onsdag med johanna istället, evelina skulle följt med men hon ska till ullared. :(
dagen kändes väldigt kort och gick snart, alltså kommer man hem tidigare fast jag skulle till sjukgymnasten vid halv fem, kom hem 25, drog på mig snabbt kläder stack in på toa, sen gjorde mackor och drog med mackor i handen xd
fick några nya övningar och snygg orange tejp på knät xd
göööööttttttt, spanska prov på torsdag, JAG SKA NT PÅ PÅ GRÄNSEN TILL IG IGEN ahahahaha, skäms över det :( xd
och min spanska lärare känner min moster, jag ahr träffat han innan SKANDAAAL. sjuukt ceeeppee.
jajaja, jag ska sluta tjata,


denna låten är sjukt underbar, man blir glad av den, den ger en skön känsla, lyssna på den, förstå texten. du kommer älska den !

jag ska börja lägga in fler bilder, jag lovar, här får ni en :D

bilden är gammal, men jag bjuder på den (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0