död.

hejsaaaaaaaaaaaaan.
idag när jag vakna blev jag sur. FÖR DET HADE KOMMIT FUCKING SNÖÖÖ !

belv as sur -.-
missade bussen så jag och emelie gick t skolan.
hade ingen fotboll eftersom det är snöö, så hade film med alessando :)
jonathan dödade mig, han satt och tyå gjorde ngt med fingrarna så det gjorde as ont :(
sen på spårvagnen hem dödade han mig mer, ganska bra, om han dödar mig helt ngn gång, skulle behöva det...

bröt ihop idag på matten....
orkar fan inte längre, måste snacka med någon, kanske ska göra d med skolsköterskan ?
skitsammaaa, skriver av mig någon gång säkert.
imorgon har jag omprov, seeeees någon gåång :D

pusselipuss, (gurraastyle)

vill ha sommar, så jag kan ta hål i naveln !
jävla fint !

Kommentarer
Postat av: Tor

Assow du e tiiewp fjooort...

2010-11-10 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0