footprints in the sand.

halooooooooooo, va hemmaaa t åtta sen tvinga nästan camilla mig t utby, så stack dit, träffade någon udda tjej vid bussen, hon snackade på och hur underbart partille va för i bergsjön gick alla runt och slog och misshandlade, jag bah haha okej ? xd
jajaa, hade kul med biffeeen på facebook chatten, nu snackar en äcklig pöjk med mig nu som kallar min kompis äcklig, han kan dra åt helvete, ingen gör eller säger något om mina vänner, då dör personen !
va i utby i typ två timmar. träffade robin, timmy, kevin, lukas, melina, frida, celina, jennie, sanna och camilla vid ica typ 10, tog halv 11 bussen hem med melina, frida, celina och jennie. :)
det va tråkigt i utby, har varit ute hela jävla lovet, nästa helg blir bättreee,
hejdoo :D

BIFFEN KOMMER HEM SNART, så söööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0