igårkväääll :)

hejsaaan, eftersom det är lov, utgång varje dag. :)
vi va kanske 20 - 25 pers :)
sen stack typ alla vid tio tiden, så va d bara jag camilla linnea, celina timmy kevin och daniel, sen stack linnea och camilla vid halv 11 typ, 11 kommer linnea så sitter vi vid utbynäs och pratar, riktigt mysigt :D
sen drar kevin, sen vid halv 12 drar timmy, så går jag linnea celina och daniel till bussen :)
snackade skräckfilmer, haha, jag värsta mesen har it äns sett paranormal activity ;o
så ska ta mig an att se den snart, :)
haha, ser den på dagen, kommer dö om jag ser den på kvällen och sen är ute på kvällen :)
haha, mes, och victoria och evelina baj stack vid nio igår -.-
ha de bra, skriver senareeee :D

Kommentarer
Postat av: evelina

inte vårt fel .. hade en sur pappa som tjatade hem oss om mat :(

2010-11-04 @ 01:12:14
URL: http://ttaffo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0