it's taking over, feels like formiliar regrets.

jag har verkligen inte orkat blogga. känner mig deppig. mår inte alls bra !
har varit äkta depp hela veckan. och att få mina omdömen gjorde mig inte gladare.
herregud. jag suger i skolan !
jag delar inte med mig på mina betyg, det är min ensak...
inte nöjd iaf !
victoria har inte varit i skolan sen i torsdags, saknar henne :(((
fredag idag, så jävlaaaaaaaaaaaaaaaaaa götttttt !
praaaoo två veckor, :)

liite depp över dt med....
men gött. !
går inte ut ikväll, är inte på humör !
ska nog kolla på tv, sen en film senare, sen kanske gråta över mina betyg -.-
ska bara komma på en film att kolla på.
BIIIIIG LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVEEE.

vinter ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0