johannes kan dra åt helvete !

hejsaaaaaaaaaaaan, va ju på träning förut, va la sådär. ingen va typ direkt på ''träningshumör'' så det va ingen bra träning.
den förstörde kvällen oxåååå.
jajaaaaa, åkte hem, duscha och sen kolla på paradise hotel, och johannes körde ut julia, FYFAN VA DUMT !
han kan gräva i sitt rövhål efter sin värdighet som han aldrig kommer hitta -.-

jajaaaaaaa, imorgon ska jag vara med emelie, sen utgång på kvällen. kommer bli så jävla mycket roligare eftersom det är fredag :))))))
jajaaaaa, nu är jag sur så ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa en bok som jag lånade av camilla, sen sovaaaaa.
godnight, readers´;)

bild från skolavslutningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0