These are the words baby









ja, lördard idag och bio med familjen, såg social network, haha den va la bra.
fattade ingenting i börjar för dom snackade ''dataspårk''
jajaa, sen hem och äta och massa, orkar verkligen inte dra ut ikväll, jätte trött.

imorgon ska jag på gudstjänst, sem vet jag inte om jag ska ut och sälja med evelina. korv och julkort -.-
måste plugga imorgon, har no läxa, och musik prov, kan ingenting t musiken -.-
ÖSTER GICK T FINAAAAL, mot väster tror jag :)

spelar på valhalla ip imorgon :)
önskar jag kunde kolla, fast d e tidigt...
hör av mig imorgon om jag hinner, somsagt, måste ju sitta och pluggaaa -.-
ska ner och kolla på film nu.

BIG LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0