yes i would die for you baby'

bruno mars - grenade



haloooooo, praoar på mammas jobb denna veckan, ganska skojj :D
bara att jag slutar typ fem -.-hotel
på torsdag elr nått ska jag och viccyboii t lexbyyyy :D

inget intressant att berätta, imorgon ska jag t mina kusiner, för naomi fyller två :D
på lördag ska jag sova hos johanna tror jag d va, sen kaanske jag och ebba ska ha någon grejj på fredag, ingenaning :D

nu ska jag kolla på paradise hotel, som jag älskaaaaaaaaar.
JULIA KOM IN IGEN !!!!!!

alexandra är suuur xd

jajaaaa, måste se nu, pusselipuss !


gammalbild !



Kommentarer
Postat av: Johanna

inte hos mig knäppis, hos eve!!! Fin bild <33

2010-12-01 @ 18:22:23
URL: http://johannaboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0