you make it real for me

nu snart, om typ tio minuter drar jag t bussen och åker t konfan :)
sen ska jag trrääänaaaa, åtta t halv tio -.-
sen åker jag och victoria hem t henne och jag sover där :)
imorgon har vi träning på morgonen -.-
kommer vara typ -10 -.-
evelinaa va inte i skolan idag :((
jag hade aaaaaas ont i magen, och så tog jag tablett, men den hjälpte inte så skolsyster sa att jag inte skulle vara med på fotbollen :(
life sucks sometimes...
skulle ut och dela ut reklam med lillen idag, men hinner inte, imorgon om hon är frisk, plutten har ju varit sjuk :(
no provpå torsdaaaag kan ingentiiiiiiiiiing :(
k.
hejdååå, :D

''om du är coolare, bätte och helt enkelt snyggare än din bror, lägg upp denna på din logg''
@ facebook, klockreeen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0