And I just wanna carry on

hejsaaaaaan :D
torsdag idag dåå. skola som vanligt, haha, det snöade idag ;o
alla blev typ sura förutom victor och sam som typ kastade små snöbollar -.-

fick se skolfotot, heeeeeeelt faiiiil !
evelina har ju självklart lagt upp d på facebook -.-
jajjaaa, hah svenskan idag somnade man på, så lyssnade vi på ngt band där d va någon nork snubbe som snackade om sin kuk, haha -.-

jag typ började gråta idag på spanskan, vet inte varför, det bara kom ;ooo


ingen träning idag, men blir och plugga till spanska prov imorgon, ses kanske senare, (för jag måste uppdatera bättre !)
ska ta med min kamera t skolan imorgon, blir lite roliga bilder :D
hejdåå, nu ska jag plugga ! :(

en bild mamma tog i italien ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0