Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.

hej ingen läser min blogg typ ;)
nää skoja bara :D
sjuk idag iaf, -.-
ville t skolan, har sjukt kul i skolan, fast igår va inte kul, det hände massa udda saker. 
hade iaf älskade passet musik sista passet, hatade musik i lexby :)
kan hela igotta feeling på gitarr ;D
känner mig sjukt stolt.
men jag kan fixa lite bilder och så som jag lägger in, på mina nya skor, min nya jacka, och lite bilder från min vardaaag. :D
kul och intressant, gick hem från skolan me emelie igår, så skönt att kunna gå hem på tio minuter :D
vill att de ska vara helg hade så himlakuuul.
haha niklas ska kalla linnea ''lilla tajt emma'' HAAHAHA :D
nu ska jag lägga in lite videos på mina favorit låtar sen kolla på kungarna av tylösand, hahah, jävla skojj :D



b.o.b - magic


ola - overdrive


akon - angel

cobra starship - the city is at war 


och favoriteeeen ! 
Daniel adams-ray - gubben i lådan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0