sång om ingenting. ;)

sitter här och har precis spelat lite gitarr, kom på att jag suger på i gotta feeling så jag tog mig an one time med justin bieber :)
idag va jag med emelie och lisa, kollade när dinner is served på allum, köpte godis och stack t lisas nya lägenhet, jättefin !
sen hem och äta och nu ska jag och mamma se på mördare okänd tror jag den heter ?
imorgon är det match mot landvetter, victoria sötnos smsa och sa att jag skulle ta med extra benskydd, hon hittade dom inte, hon håller ju på att flytta ;)
får se hur det går, landvetter är ju serie tvåa -.-
ajaaa, får kämpa som tusan, och när vi kämpar som tusan och krigar och verkligen vill, då kan det gå riktigt bra, ah, om dom inte sätter mig på mitten ;)
men drar mig nu, ett inlägg imorgon innan matchen hoppas vi på, ciaaaoooo. :)

tänk att ha en sån här giatrr, värsta gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0