seriööst !

blir så jävla sur, !

varför frågar ni hela tinden ?
jag röker inte, ajg säger det igen, jag röker INTE !
Ni behöver inte hålla på att fråga, bara för att jag har vänner som röker och dricker osv behöver inte jag heller göra det, okej om jag kommer hem och luktar rök och mina föräldrar frågar varför, det är klart jag säger att det inte är sant, det är ju sanningen.
men bara för att jag är med folk som gör det gör jag det inte ?
jag har kompisar som tror jag gör det för att jag är med personer som gör det, och tror att jag har förändrats as mke.
alla förändras, men jag har inte förändrats på de viset, okej jag har tatt bloss ibland, men jag går inte runt varje dag och röker och dricker ?
för nästan alla har gjort det eller kommer att göra. det är så !
och sen har det varit vissa som frågar om jag blir full varje helg pågrund av det som hände för typ två veckor sedan, nej jag blir inte full !
jag dricker inte !
jag har aldrig varit full.
vad är det folket inte förstår. jag är ingen sån person. !
så ni får ett ärligt svar.
JAG röker INTE, kan hända att jag har gjort det någon gång, MEN det är typ två ggr per år !
JAG dricker INTE, har aldrig varit full, inte ens lite !
JAG snusar inte, man ser äcklig ut då !
där har ni mina ärliga svar, sluta fråga, ni får bara ärliga svar, !

och om ni fortfarande inte tror mig, då kan ni stoppa upp och rotera !
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0