they say things happen for a reason.

skolaaaa, va la skojj ? :)
på bussen snacka jag och karin om att det är fotboll ikväll, som jag missar !
real madrid vs. milan !
fifan vilken match  !
daaamn, men jag missar den för jag har fucking träning -.-.-.-.-.-
evelina kom på, sen bilel på. sen svenska, typ läsförståelse test, svårt, nää, sen lunch, matte sen fotboll :D
träningen va typ helt cepe, slutade förtidigt alla va typ helt oseriösa och omogna, typ ega sönder, drog ner varandra och sånt xd
aja, trött på skolan, :) vem e inte föressten :)
skitsamma, nu ska jag gå påtoaaaaaa :D
en grym låt ! ;)


älskar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0