en bild förklarar mer än tusen ord, flera bilder förklarar mer än ord.

heeejsaaaan.
idag försov jag mig, en och en halv timme ! 
aaah, sen sprang jag t toaletten, kändes som jag skulle spy, samtidigt hade as ont i halsen, !
va inte bra att vara ute igår och träna, men klart värt de, roligaste träningen på länge, för den va jobbig ! 
jätte kul, laddar ner första sesongen av one tree hill, kom på att juia berg, för länge sen tjatade hål på mig att jag skulle se de, haha först nu gör jag de xd

jajaaaa, måste göra spanska har prov på fredag, men det gör jag senare :D
lägger in lite gulliga bilder nuu, :D













kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0