match förut, nu tv :)

matchen förut va la okej ? :)
vi spelade bra, men alltid när vi möter torslanda l´händer allt så snabbt ;o
men jag tyckte vi va duktiga, men skulle varit bättre med victoria som partner där uppe ;)
men karin och jag, vi spelar grymt tsm !
matchen slutade 0-0 sen duscha efter, så missade vi bussen så vi satt och väntade på den med haris, sam, mike, mario, och två andra :)
nu ska jag plugga lite till, sen pilla med min NYA mobil (y)
ORKAR FAN INTE MED, 145 FUCKING GLOSOR !
är han inte klok i sitt huvud, man kan inte ha så mycket, stör mig ! ;o
ajaa, hejdå ;D <3

buhuu, det börjar bli kallt ute :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0