match !

snart ska jag fixa mig för match mot kortedala, typ redo att bryta alla ben i min kropp ;)

kvällen igår va helt underbar, orkar inte berätta allt, men det va jag, camilla, emelie, linnea a, celina, sanna s, julia b, julia s, oscar, mimmi, ronja, melina och jennie, hoppas jag it glömt någon, men jennie, melina, julia och julia, ronja och mimmi träffade vi senare.
haha celina ! hon gick runt och typ skrek hata göteborg xd
julia och julia hittade inte i utby sötnosar ;)

vi typ va vid utbynäs skolan och gjorde ingenting, det va en tjej som typ stirrade på oss från ett fönster, sen kommer linnea underifrån fönstret och skrämmer henne, HAHA. SÅ JÄVLA SKOJJ, !
hon hoppa till as mke :D
ni kanske inte orkar läsa men, det blev iaf en lyckad kväll, sen tog dom flesta bussen halv elva så stack jag och milla hem då, det gick förbi en gubbe när jag gick från camilla, han stirra as mke ;oo
han va läskig xd

hejdåå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0