nio år sedan...

tänk efter.
det är nio år sedan, exakt nio år sedan. då misste nästan 3000 personer livet.
själv kommer jag inte ihåg någonting, jag var bara fem år.
det var nitton kapare på sammanlagda fyra plan, bara ett plan nådde inte sin slutdestination och störtade rakt ner i marken.
ingen på de planet överlevde.
..



kollade på jonsered mot ifk idag, HAHA. blev 11-1 t ifk xd
sen spelade vi mot sävedalen, vi sööög -.-
blev bara 1-0 ;oo
ah, vi vann då xd
fick spela en kvart, tomas bah men du spelade ju hela dom två senaste matcherna, jag bah men en kvart är för lite på en timmee !!
fick typ dampet.
sen hem, linnea och mike störde sig as mke på att jag snackade om en killes mage typ hela vägen :$
HAHAHAHA...
nu kollar jag på tv, och funderar på att dö :)
hejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0