skriver av mig :)

ASSÅÅÅ ÅÅÅH, KILLAR SUGER.
måste man bli sårad hela jävla tiden, orkar inte gå t skolan tack vare dig.
du fick mig alltid att le men allt förstördes i fredags...
ville inte se, ville inte höra, ville inte lyssna, ville inte prata, ville bara därifrån...
klarade inte av att du satt där med henne.
varför sa du det där då, om det ändå tydligen inte va sant, jag litade på dig.
jag ville inte, vet inte om jag vill nu heller, vill bara ha tillbaka det vi hade.
som jag längtade till skolan efter för att få träffa dig,längtade efter värmen när du höll om migoch skrattade med dig.
värmen fick mig att känna mig trygg.
varför sa du att jag va speciell ?
varför sa du att du gillade mig, om det tydligen inte va sant.
du sa att du inte skulle såra mig, nu när du har gjort de, vad ska du göra ? 
varför.


skolan sög idag.
inget roligt hände.
måste pluggaaa, har matte prov imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0