dåligt, igeeen.

börjar bli sjuk efter att jag smittar folk haha.
va sjuk, sen smittade ja sarah karin och victor. blev frisk, nu blir jag smittad av dom. fml

iaf, skolan idag va la chill. va helt död, gjorde ingenting på bilden, målade typ ett streck haha!
sen stack jag hem t lisa och käka sen t kviberg och spela lite fotboll.

blir så trött på vädret bara, sol,regn,sol,regn.

spelade match igår mot näset, blev 0-0 andra halvlek va bollen typ bara på deras planhalva (y)
aja, bra spelat iaf, sleten domare, svär på allt. man ska inte ha tjejdomare man ska typ ha gubbar, haha!
roligt inlägg, på fredag ska jag bara vara i partille elr i utby, sen på lördag ska jag t emma med tjejerna!
och sover där och så. lär bli mysigt.
ska fortsätta kolla grey's nu.
xoxo.


långt hår!
igga munnen, rejäält oseriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0