inget att göraaa

har inget att göra, ska nog gå och lägga mig och nana, ska upp tidigt och spela match måste vara pigg så man kan langa in lite mål.
skoja. jag suger på fotboll.

skiiitsamma, dagen i skolan va la lite speciell, rykten och sånt har spridits runt och massa lgner och sånt. aja.

HATAR min spanska lärare. hon kan dra och slänga sig i väggen. biaaatch.

va ute med lisa och emelie förut stog och sköt på lemmingvallen och gick runt typ haha, nolife.!
iaf, kollat på mitt kära one tree hill nu. tror jag tar ett avsnitt till, (a)
hoppas matchen går bra, !
hejdooeeee.
roligt inlägg...
MIN KAMERA ÄR SÖNDEEER, KILL MEEE!

ska se never say never snart, bestämt, första bilden jag hitta haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0