When nothing goes right.. Go left

UNDERBART VÄDER HA DE VART IDAG!

 det ska vara fint hela lovet, kan det bli mer perfekt.?!
jag kommer troligtvis lägga ner bloggen, startar upp den när jag inte har något liv haha ;)



 kan berätta om dagen iaf!
somnade hos evelina, men tjejerna eller alla somnade ju inte haha, sov några timmar.
sen upp och ''lämna'' amanda med sarah. blev att vi stannade där i några timmar.
ingen träning för mig.

 skulle dratt upp t kåsjön och träffa folk. men pallade inte dra mig upp dit så stanade hemma med mammi :D
imorgon träffar jag nog linnea säkert fler, nu ska jag se skräckis.
undra om jag kan somna ;)

sommaren påväg, hoppas de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0