nooolife.

Du heter: Therese Jönsson-
Smeknamn: tusen olika typ, ;s
Låt som när du är ledsen sörjer till:brukar inte direkt sörja haha, men en låt jag blir ledsen av är typ låtar som är gamlaaaaa minnen...
Beroende av: oj, haha typ tuggumi
Vad tror folk om dig? hur ska jag veta xd
Stämmer det?- ?
Vad får du oftast komplimanger för?hm, vet inte riktigt. haha typ mitt hår -.-
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv ;)))))
Brukar du skratta för dig själv? HAHA ja !
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: händer toonight? (aaa<3 - Linnea hedlund ;)
Var bor du? utby and partille ;)
Trivs du där? oftast (a)
Hur svarar du i mobilen? beror på vem det är som ringer, :)
Vem ringde du senast? senast va typ ett år sen, evelinaa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg haha
Antal timmar sömn inatt: åtta typ :)
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: njaaa, oftast :)
Hur känner du dig nu: Trött, glad, :)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller typ vit :)
Vad tycker du om fötter: euw.
Vad saknar du: Sommaren
Hade du en bra kväll igår: nnäää, pluggkväll typ :(
Favorit dryck på morgonen: Juice (a)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar typ 11-12
Är du blyg? haha, ja ;$
Sysslar du med någon idrott: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, tror det :)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Försöka förstå mig på en killes hjärna :)
Är du nöjd med ditt liv: Klart det finns hur mycket saker som helst som jag vill ha men jag är ändå nöjd med mitt liv!
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: tänkte sovaaaaa.
Vad är det värsta du vet? sticksiga tröjjor, oliver(inte en kille, haha), fötter, och myror !
Har du bra vänner och äkta vänskap? verkligen !
Vad är det finaste du fått? oj, haha. vet inte riktigt.
En speciell dag du minns: the girls night at ebbas crib.
Du samlar på: Ingenting
När grät du senast: vet inte :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka runt i usa och shoppa som en galning !
Vill du gifta dig: think so
Vill du ha barn: think so
Är du musikalisk? Haha nej !
Vad dricker du helst när du är törstig: Coooola eller vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nope
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0