vad gör vi, nu kör vi !

fanta och rose ;)

nu är min kamerasladd påväg så den kommer någongång nästa vecka, då kickar i igen bloggen igen, med mer bilder, och ska försöka uppdatera mer.
lite som en ny fresh start, awesome !

kollar oth och myser, senare blir det städning för släkten kmr imorgon och firar min bror som blivit 18 år, ;)
haha, han fick öl av mig i present ;)

imorgon träning då, gött. behöver bli av med massa onödigt fett, måste kicka igång träningen med att gå ut och springa nu när det isen och snön börjar försvinna.
tänkte bara säga det, nästa vecka blir det inte lika mycket prov, bara två st tror jag :)


Ut med det gamla...

...in med det nya !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0