blogg.se problem ?

Det känns som om det bara är jag som har problem med blogg.se ?
kommer inte in, på inläggen, tidsinställda kommer inte upp kan inte lägga in bilder osv.
igår va det en go hemma kväll, kunde inte dra ut, är typ sjuk så fick inte...
satt hemma och kollade på
i rymden finns inga känslor,


mamma och jag åt thaimat godis och hade tjej kväll.
min bror va typ ute någonstans vilket va skönt.

försöker skriva på min novell som inte går när man kollar på handboll...
somna två typ, vakna fyra av att min bror kom hem, gött....

nu ska jag fortsätta kolla handbollen, kommer uppdatera bättre, funderar på att byta bloggadress osv, för vissa killar i min klass..
*host*
kollar min blogg... vilket liv va ?!
hörs.

ni har sett bilden, från sjuan...
xoxo
ttherese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0